Milica Malešević je žena koja često započne teme koje pokrenu puno pitanja, a ona sama vrlo glasno govori šta o njima misli. Njena energija je zarazno pokretačka i vesela, pa sam mudro smislila priliku nazvanu „intervjuišem kupce“ da razmenimo osmehe i pitam je javno za konkretne utiske.
Milice, koliko si zadovoljna PamuKlik haljinom koju si kupila?
PamuKlik haljina je jedan od retkih komada u mom ormanu zbog čije kupovine me ne grize savest.
Istraživanje o modnoj industriji me je ubacilo u “zečje rupe” iz kojih se nikad neću vratiti nazad u slepo kupovanje slatkih komada jer su eto, na rasprodaji.
Svaka žena ima neki „guilty pleasure“ u svom ormaru – nešto što voli, ali zna da nije praktično. Da li je kod PamuKlik haljine slučaj obrnut?
Apsolutno. U mom ženskom društvu, suprotno od “guilty pleasure” su kupovine koje nazivamo “investicijama”. PamuKlik haljina je investicija!
Zašto si izabrala PamuKlik?
Zato što se u PamuKlik haljini osećam kao da sam Kejt Midlton.
Šalu na stranu, od kad sa saznala da plava krv na sebi nosi samo prirodne materijale, bez obzira što će biti zgužvani, mnogo toga je dobilo smisao.
Koliko ti je važna činjenica da su PamuKlik modeli od skin-safe pamuka?
Ovo mi je zapravo najvažniji kriterijum za kupovinu. Kada kupujem odeću (isto je i sa hranom i kozmetikom) čitam zadnju, a ne prednju etiketu.
Da li znaš šta znači sertifikovani pamuk?
Saznala sam kao trudnica, kada sam birala pelene koje ću koristit bebi, čiji naftni ostaci joj se neće taložili u organizmu, što je slučaj sa većinom na tržištu.
U kojim prilikama si nosila haljinu?
Najrazličitijim mogućim!
Nosila sam je kada sam govorila na konferenciji, na edukaciji koju sam držala, na porodičnom druženju, na dečijem rođendanu, u izlazak…
Meni je ova haljina ekološka i po tome što je svevremenska, a ne moderna, pa uz drugu obuću i nakit izgleda kao potpuno drugi komad odeće.
Pomenula si konferencije i edukacije. Za one koje te još uvek ne poznaju, šta je tvoj posao? Kome se obraćaš?
U mojoj viziji je Balkan zdravo mesto za rađanje, obrazovanje, zasnivanje porodice i rad. Moja misija je da podstičem ljude na razmišljanje o sopstvenoj odgovornosti za njihov život.
Vodim biznis koja se bavi razvojem tuđih biznisa. Lično to radim kroz razvoj poslovnih veština vlasnika, menadžera i zaposlenih u firmama koje me angažuju kao trenera i kouča.
Pored mene, u „Priče iz kanca“ rade još neki genijalni, sposobni i kreativni ljudi. Zajedno pomažemo biznisima kroz edukacije i podršku u marketingu da ostvare svoje ciljeve.
Investitor sam i u dva edukativna start up-a koja će se pojaviti na trźištu u 2025 godini.
Kao business coach, pomažeš mnogima da se osećaju bolje u vezi sa sobom i svojim poslom. Da li tebi PamuKlik garderoba daje sličan osećaj, kao mali dodatni „instant boost“ za samopouzdanje i produktivnost?
Da! Poput treninga, pripreme zdravog obroka, vremena u prurodi bez telefona, čitanja knjige bez prekida, tako i oblačenje PamuKlik haljine pravi instant boost koji me tera da upadnem u začarani krug brige o sebi.
U toku dana pred nama je puno malih i velikih odluka i kada ih osvestimo i informisano biramo (i hranu i kozmetiku i odeću i teme o kojima razmišljamo) vidimo da se sve to reflektuje na naš osećaj zadovoljstva i kvaliteta života. Mnogo toga je u našim rukama.
Mnogo toga je u našim rukama, a odluku donose glave. Tu imamo 2 problema: glava modernog čoveka je nikada više ispunjena informacijama od kojih je iscrpljena, a broj odluka koje homosapiens može doneti u toku dana je ograničen.
Zato je važno da čuvamo svoje kapacitete za odluke i ljude do kojih nam je stalo. Važno je da radimo na svom kritičkom mišljenju, kako bismo ostali imuni na šarene reklame za tumore u rafovima i na vešalicama koji su u lepim ambalažama. Važno je i da umemo da odmaramo, da se isključimo, izolujemo. Da upijamo samo nama korisne informacije.
Važno je i da sve to obezbedimo i sebi i svojim zaposlenima ako hoćemo da nam donose profit. Srećna sam što imam priliku da radim baš sa takvim poslodavcima!
U razgovoru sa prijateljicom, kako bi joj opisala brend PamuKlik?
Zdravo. Meko. Ekološko. Svevremensko. Bezbrižno. Domaće. Od žene za žene.
Da li bi svojim prijateljicama preporučila ovaj ekološki brend? Zašto?
Ne samo da bih im preporučila, već bih im zabranila da oblače sintetičku odeću.
Zdravstveno stanje generacije rođene 80ih i 90ih, odrasle okružene plastikom, nam mnogo govori o tome zašto se trebamo okrenuti ekologiji uvek, pa i kad biramo odeću.
Milice, tvoji saveti su odličan podsetnik da obratimo pažnju na sebe i da se negujemo.
Hvala ti što si deo PamuKlik skin-safe zajednice!
Sa Milicom Malešević razgovarala Jelena Miladinović